Fa'afeiloa'i i la matou upega tafa'ilagi!

O a ituaiga ma tulaga lelei o cranes counterbalance

Paleni cranese talafeagai mo galuega si'i ala pupuu i nofoaga e pei o faleteuoloa, taulaga faaaliga taavale, ma isi. O ona uiga o le faigofie o le faaaogaina, faigofie, tausiga faigofie, ma isi. Paleni crane e mafai ona vaevaeina i ituaiga eseese e tusa ai ma auala categorization eseese, vaai. .
1. Fa'avasegaina e tusa ai ma le auala fa'amalosi: pneumatic counterbalance crane, hydraulic counterbalance crane, pedal counterbalance crane, etc.
2. Fa'avasegaina i le auala o fe'avea'i: va'aiga paleni feavea'i ma va'aiga paleni feavea'i.
3. E tusa ai ma le paleni crane maualuga ma le lautele fua faatatau: puʻupuʻu paleni paleni ma maualuga paleni crane, ma isi.
Paleni cranee pei o se ituaiga fou o mea e siiina meafaigaluega, e masani ona faʻaaogaina i galuega faʻainisinia faʻaonaponei faʻaonaponei, e faʻaaogaina ai se masini faʻapipiʻiina tulaga ese e sii ai mea mamafa, nai lo le galuega a le tagata e faʻaitiitia ai le malosi o le galuega, o se siʻitia masini laʻititi ma feololo. meafaigaluega, e fa'aaogaina ma le poto le fa-so'oga fa'ainisinia mataupu faavae, le fa'aogaina o le tusi lesona ma le fa'aogaina o le galulue fa'atasi faigofie ma le fa'avaeina o se gaioiga tu'ufa'atasi e ave ai mea si'itia, ina ia fa'aeaina mea e mana'omia i so'o se taimi tumau tumau i so'o se tulaga i totonu o le galuega. i uta, e fai i le paleni o le feiloaiga.
Paleni crane i meafaigaluega si'i ua viia lautele, o le mea lea?E le mavavaeeseina lenei mea mai lona fa'agaioiina.
Paleni crane e masani ona aofia ai koluma, faavaa ulu, lima ma le vaega felauaiga, faatasi ai ma le fausaga faʻatusatusa ma foliga matagofie.
Paleni crane ma lona "paleni o le kalave" faia le gaioiga lamolemole, galuega-faaola galuega, faigofie ma aemaise lava fetuutuunai e masani ona taulimaina, faʻapotopotoga o le post process, e mafai ona matua faʻaitiitia le malosi o galuega, faʻaleleia lelei.
O le crane counterbalance o loʻo i ai le galuega o le gau o le ea ma le faʻaogaina o le puipuiga.A motusia le puna autu o le sapalai o le ea, e galue le masini e lokaina e le tagata lava ia ina ia le pa'ū faʻafuaseʻi le crane counterbalance.
Le paleni cranefaia le faʻapotopotoga faigofie ma vave, o le tulaga e saʻo, o mea o loʻo i totonu o le tolu-dimensional avanoa faʻamalolo i totonu o le taʻavale faʻamau, ma o mea e mafai ona fesuiaʻi i luga ma lalo, agavale ma taumatau lima.
O faʻamau faʻatonuga uma e faʻapipiʻi i luga o le au faʻatonu, ma o loʻo tuʻufaʻatasia le au taʻavale ma mea faigaluega e ala i le faʻapipiʻi.O le umi la e te fa'agaoioi ai le 'au, e mafai ona fealua'i le mea faigaluega.


Taimi meli: Feb-16-2022