Fa'afeiloa'i i la matou upega tafa'ilagi!

E ono tulaga lelei o le faʻaaogaina o robots palletizing

Palletizing roboto se ituaiga o robot e faʻaaogaina e faʻaputu ai mea, e tusa ai ma ituaiga oloa eseese ma manaʻoga moni, e mafai ona faʻapipiʻiina le robot palletizing e faʻaleleia ai le gaosiga o galuega palletizing, i aso nei, o le palletizing robot ua faʻaaogaina i soʻo se tulaga o le olaga, faʻatusatusa i isi auala, o le a le lelei o le faʻaaogainafa'apipi'i palleti?
1. Palletizing robots o loʻo i ai le tele o gaioiga faʻaogaina ma le lelei o le saogalemu, i se laina saʻo, ma e naʻo le tasi le afi e faʻaaogaina, o lea o le aʻafiaga o le palletizing e matua lelei lava.
2. O loʻo galue le robot palletizing i totonu o se siosiomaga tatala, o loʻo i ai se faʻaogaina tutoʻatasi, ma faʻaaogaina se laina faʻasalalau laina, o lea e matua lamolemole ma o le lelei o le faʻasalalauga e maualuga tele.
3. O le palletizing robot e faʻaaogaina se taʻiala laina ma o le conveyor o se fusipaʻu ituaiga vaega tulaga masani, o lea e faigofie ai ona faʻatau ma sui pe a iai se faʻaleagaina.
4. Palletizing robots o loʻo maua i le tele o lapoʻa eseese, mai le maualalo i le saoasaoa maualuga, o le mea lea o le tele o filifiliga e matua lautele lava.
5. O le tele o vaega palletizing robot o loʻo i le pito i lalo, o le lima e faʻafefeteina, ma le faʻaaogaina o le eletise e telegese, o le faʻaolaina o le malosi ma le puipuiga o le siosiomaga.Ma e oʻo lava ile faʻagaioiga televave, o le faʻatuatuaina e maualuga tele.
6. Palletizing robots o loʻo i ai le tele o ituaiga ma faʻamatalaga, ma e mafai ona faʻaaogaina i le tele o siosiomaga, ma e talafeagai mo le tele o faʻaoga.
Le fa'aogaina opalletizing robotse le gata ina faʻaleleia le lelei o le afifiina, ae faʻaleleia atili le lelei o atinaʻe ma faʻaititia a latou tau o gaosiga ma tau o tagata faigaluega ma lona faʻaogaina faigofie ma le tausiga faigofie.Ona o nei tulaga lelei, o loʻo faʻaaogaina robots faʻapisinisi e le tele ma le tele o atinaʻe, faʻatupuina le taua mo i latou.
Afai e te fia iloa atili e uiga i palletizing robots, faʻafeiloaʻi e faʻatalanoa matouTogli.


Taimi meli: Nov-19-2021